Nu mă uita
Michael revine în Miami pentru a-și păstra acoperirea, dar Strong îi distruge revenirea interzicându-i să-și contacteze prietenii.
Michael revine în Miami pentru a urmări un sociopat care încearcă să-i distrugă acoperirea. Cu toate acestea, tensiunea crește când noul său șef, agentul Strong, îi interzice să îi contacteze pe Fiona, Sam și Jesse cât timp se află în State. Împotriva voinței sale, Michael trebuie să păstreze distanța pentru a-i ține în siguranță pe cei la care ține.