Pierdut și găsit
Echipa 118 se grăbește să salveze doi colegi de cameră care caută disperați acul în carul cu fân într-o groapă de gunoi și ajută o femeie al cărei coșmar se transformă într-o realitate dureroasă. Athena și Maddie fac echipă ca să găsească un băiat pierdut într-un mall aglomerat. Chimney se gândește dacă e momentul potrivit ca s-o ceară pe Maddie de nevastă.