Love is Blind
O nouă abordare a tradiționalului triunghi conjugal! Alice e pe un câmp minat din punct de vedere sentimental. Ea încearcă să-și repare mariajul cu soțul plin de regrete în timp ce-și scoate amantul din casa conjugală.
În acest scurtmetraj o găsim pe Alice în îmbrățișarea pasională a unui tânăr amant, ea cedând tentației. James, soțul ei, se întoarce acasă mai devreme pentru a-și răscumpăra greșelile infidelității recente și nepăsării în cuplu, așa că Alice se trezește pe un câmp minat din punct de vedere sentimental. E măcinată de vinovăția propriei infidelități când James îi întinde o ramură de măslin, ajutându-l pe amantul ei să evadeze.