Zeitpunkt X
Managerul de proiect Thomas Zetzsche este mândru de evoluția clădirii sale aproape terminată. Însă visul începe să se năruie atunci când apar din ce în ce mai multe defecte, iar lansarea este amânată. Thomas trebuie să-și asume răspunderea pentru sistemul defectuos.
Managerul de proiect Thomas Zetzsche este mândru de evoluția clădirii sale aproape terminată. Cablurile au fost întinse, pereții au fost zugrăviți, au loc inspecțiile finale. Clădirea impresionantă pe care a creat-o este un vis devenit realitate. Însă visul începe să se năruie atunci când apar din ce în ce mai multe defecte. Cablurile nu au legături, sistemul anti-incendiu se defectează, încăperi întregi sunt de negăsit. Cu disperare, Thomas încearcă să rezolve problemele clădirii, dar trebuie să accepte că deschiderea trebuie amânată și să-și asume răspunderea.