Mafia Confidențial
Totó Riina a fost, fără îndoială, unul dintre cei mai feroce și mai nemiloși șefi mafioți din toate timpurile - acesta își merită poreclele „Bestia” și „Șeful șefilor”. Această nouă biografie fascinantă îi prezintă povestea de la începuturile sale sărace până la șefia Cosa Nostra - pe un traseu presărat cu criminalitate și crime fără discernământ - până la capturarea sa în 1993 și moartea sa în spatele gratiilor, anul trecut. Episoade și evenimente cheie din viața sa sunt revizuite prin intermediul oamenilor care l-au cunoscut, s-au temut sau s-au luptat cu el. Printre aceștia se numără un procuror de rang înalt, însărcinat cu pactul dintre stat și mafie, cel mai apropiat consilier și șofer de încredere al său de odinioară, o femeie fotograf care a devenit o țintă, un detectiv și soția uneia dintre victimele sale.