Gloanțe magice
Gașca încearcă să declanșeze superputerea lui Jen supunând-o unor situații stresante. Carrie o duce la dentist, dar tentativa eșuează când Jen primește o doză de diazepam. Kash încearcă o abordare mai drastică și o răpește pe Jen, dar totul o ia razna și sunt nevoiți să-i ceară ajutorul îngâmfatei de Andy. Lord Sloboz se transformă în om, dar redevine motan înainte să-l vadă cineva.