De la zdrențe la bogăție
Iggi pierde harta criptelor, iar Alice este singura persoană care a văzut-o. Așa că Iggi o invită la prima ei „întâlnire” pentru a afla de la ea locațiile criptelor.
Iggi pierde harta criptelor și aceasta ajunge să fie vopsită, apoi cusută într-o rochie confecționată de Bella. Alice este ultima persoană care a văzut-o și numai ea știe ce era pe acea hartă. Așa că Iggi o invită la o „întâlnire” pentru a obține de la ea aceste informații. Alice intră în panică pentru că este prima întâlnire la care a fost vreodată, așa că Bella o transformă într-o întâlnire dublă. Alice face pereche cu Iggi și Bella face pereche cu Cameron – când, de fapt, ar trebui să fie invers. Această întâlnire va fi un dezastru.