Marele rechin-ciocan
Dr. Neil Hammerschlag și echipa sa de cercetători pornesc într-o misiune pentru a afla mai multe despre acest rechin misterios, precum și pentru a-l căuta pe cel mai evaziv dintre toți, masivul Marele rechin-ciocan.
Dr. Neil Hammerschlag și echipa sa de cercetători pornesc într-o misiune pentru a afla mai multe despre acest rechin misterios, precum și pentru a-l căuta pe cel mai evaziv dintre toți, masivul Marele rechin-ciocan, un rechin care poate crește până la 6 metri în lungime și poate cântări peste 1.000 de kilograme.