Marțianul meu sonat
Această aventură comică începe când un reporter TV ambițios, Tim O'Hara (Jeff Daniels), descoperă un marțian (Christopher Lloyd) care tocmai s-a prăbușit pe Pământ! Crezând că a dat peste reportajul mileniului, Tim vrea să-l demaște pe marțian, care a luat înfățișare umană drept „unchiul Martin”. Când planurile lui Tim sunt dejucate constant de poznele unchiului Martin, el decide să-l ajute pe ingeniosul marțian să ajungă acasă. Urmăriți asiduu de autorități și cu nava spațială distrusă, vor putea ei să-l lanseze pe unchiul Martin în spațiu la timp?