„Marvel: Dincolo de mască” este un documentar special care explorează puterea identității din spatele supereroilor emblematici pe care îi știm și îi iubim astăzi. Aceste creații și povești legendare de la Marvel nu au oglindit doar lumea exterioară - ele au devenit o oglindă a propriei noastre identități și a ceea ce suntem cu adevărat.