Marvel One-Shot: Team Thor: Part 1
Acest scurtmetraj satiric, regizat de Taika Waititi (Thor: Rangnarok de la Marvel), sugerează ce ar fi putut face Thor în timp ce restul Răzbunătorilor se luptau între ei în Căpitanul America: Războiul Civil de la Marvel.