Marvel Rising: Battle of The Bands
Gwen (Ghost-Spider) trebuie să facă echipă cu prietenii ei super-eroi pentru a o învinge pe Screaming Mimi pe străzile din New York și să facă echipă cu trupa ei, Emm-Jays, pentru a învinge trupa lui Screaming Mimi pe scenă.