Mașini 2
Când Lightning McQueen și Mater, cel mai bun prieten al său, concurează pentru World Grand Prix, drumul este plin de surprize nostime… mai ales când Mater este prins într-o aventură de spionaj internațional.
Mașina de curse vedetă, Lightning McQueen (Owen Wilson), și incomparabilul camion de remorcare, Mater (Larry the Cable Guy), își duc prietenia de drum din Radiator Springs peste ocean pentru a concura în primul World Grand Prix, care va nominaliza cea mai rapidă mașină din lume. Dar drumul spre campionat este plin de gropi, ocoliri și surprize nostime când Mater se lasă prins într-o aventură proprie fascinantă: spionajul internațional.