Mica Sirenă
„Mica Sirenă” reinterpretează îndrăgita poveste a lui Ariel, o sirenă curioasă care visează să trăiască viața pe uscat și, în ciuda dorinței tatălui ei, vizitează suprafața. Ariel se regăsește într-o călătorie neașteptată de autocunoaștere, în timp ce întâlnește un prinț, o vrăjitoare a mării și o lume nouă incredibilă.