Mica sirenă
Olaf participă la această poveste încântătoare a muzicalului preferat de animație Disney din 1989, „Mica sirenă”, asumând roluri diverse precum Ariel, Triton, Scuttle și Chef Louis, printre alții. El oferă, de asemenea, un turneu de forță în rolul ticăloasei Ursula în toată gloria ei diabolică.
Olaf participă la această poveste încântătoare a muzicalului favorit din 1989 de la Walt Disney Animation Studios, „Mica sirenă”, jucând roluri diverse precum Ariel, Triton, Scuttle și Chef Louis, printre alții. El oferă, de asemenea, un turneu de forță în rolul ticăloasei Ursula în toată gloria ei diabolică. Momente muzicale memorabile precum „Part of Your World” și „Kiss the Girl” fac, de asemenea, parte din program. Chiar și renul Sven intră în joc cu cameo-ul său ca prințul Eric.