Minunata lume a lui Mickey Mouse: Vaporașul Silly
Mickey își amintește momente fericite din trecut urmărind filme vechi, însă, când eliberează sute de variante ale lui Mickey din pelicula „Vaporașul Willie”, el și prietenii lui trebuie să le împiedice să distrugă orașul cu poantele lor din desene animate.