CEL MAI PROBABIL
Când Motanii stau pe tușă o săptămână, apar tensiuni de Ziua Carierei. Ricky și Nini sunt desincronizați, în timp ce EJ și Gina se apropie. Dl. Mazzara o ajută pe dra. Jenn să dea o probă. Red se întreabă dacă Ashlyn îl înțelege. Kourtney nu știe ce să creadă despre Howie. Ricky i se confesează lui Nini și cei doi decid soarta relației lor. Ce le rezervă viitorul Motanilor?