Șofer de Noapte
Eliseo e șantajat să fie șoferul Chiarei pentru seara respectivă, fiica unui chiraș amenințător. După ce le-a dat afară pe prietenele Chiarei, ea plănuiește să-i dea un sărut surpriză în timp ce prietena ei face poză. Dar când Eliseo prinde ocazia să întoarcă roata, se aruncă cu capul înainte într-o încercare disperată de a aduna mai multe opoziții împotriva proiectului.
Chiara, fiica lui Renato Di Lella, intimidantul sindicalist de la etajul nouă, dansează pe terasă cu prietenele ei. Eliseo le gonește și, în semn de răzbunare, Chiara îl sărută în timp ce una din prietenele ei le face poză. Chiara amenință să-i arate poza tatălui ei dacă Eliseo nu acceptă să fie șoferul lor în seara respectivă, așadar Eliseo nu are de ales decât să accepte și le duce pe fete și pe Ramiro, iubitul Chiarei, la un bar și apoi la o petrecere. Între timp, Eliseo o observă pe Chiara sărutând-o pe prietena ei Lala fără să știe Ramiro. Când ajung la petrecere, Chiara șterge poza și Eliseo reușește să intre la petrecere. Acolo, Eliseo găsește un mod de a-i da lui Ramiro o serie de băuturi până ce îl adoarme, și Chiara profită de ocazie ca să-și facă de cap cu prietena ei fără să știe că Eliseo îi face poze. Când petrecerea se termină, Eliseo îi arată Chiarei pozele și-i spune să nu se mai pună cu el și să-și convingă tatăl să voteze împotriva piscinei. Chiara e de acord, dar când Eliseo se consideră victorios, primește un mesaj de la fată cu acea poză în care ei se sărută.