În gura lupului
Proaspăt numită procuroare, Anna Colace pune la punct o strategie revoluționară cu care vrea să provoace 'ndrangheta. Lea Garofalo și Denise, fiica ei, reiau relația cu Carlo Cosco, soțul celei dintâi și tatăl celei din urmă, sperând să se împace și să lase în urmă anii în care au trăit ascunse.