Doi pentru unul
Într-un ultim efort de a câștiga bani pentru cadouri de Crăciun pentru cei cinci copii ai săi, Jim le găsește gemenilor un rol într-un film contra lui Steve Guttenberg (jucat de el însuși). Cheryl nu e de acord. Jim și Andy acționează pe la spatele ei și îi folosesc pe gemeni oricum, dar regizorul îi tunde pentru a îi face să semene mai mult.
Într-un ultim efort de a câștiga bani pentru cadouri de Crăciun pentru cei cinci copii ai săi, Jim le găsește gemenilor un rol într-un contra lui Steve Guttenberg (jucat de el însuși). Când Cheryl află de complotul lui Jim, e împotrivă. Jim și Andy acționează pe la spatele ei ca să folosească gemenii oricum, dar apoi regizorul le taie părul pentru a-i face să semene mai mult. Când Cheryl află ce s-a întâmplat, Jim învață o lecție despre adevăratul spirit al Crăciunului.