Vegherea de cartier
Când Elizabeth îl aude pe unul dintre vecinii ei într-o conversație suspectă, curiozitatea ei îi determină pe Peter și pe Neal să descopere un complot de jaf împotriva unui hotel elegant din Manhattan.