Neînfricata Mulan
Isteața Mulan își dovedește valoarea în afara comunitătății tradiționaliste când, deghizată în soldatul „Ping”, ea ia cu curaj locul tatălui său în Armata Imperială a Chinei. Ajutată de dragonul ei păzitor și revoltător de amuzant, Mushu, și de un greier norocos pe nume Cri-Kee, Mulan se străduiește să câștige respectul colegilor ei războinici și al curajosului lor căpitan Shang. Aventurile lui Mulan duc la o bătălie culminală în vârful Palatului Imperial, unde onoarea familiei sale și soarta împăratului și a întregii Chine stau în mâinile ei.