Nu mă așteptam la asta
Chirurgii îndrumători și rezidenții lucrează împreună, ca să rezolve un mister medical, când un puști de colegiu vine cu ceea ce inițial pare o toxiinfecție alimentară, dar are complicații agravante și provocatoare. Jo își petrece ziua liberă cu Bailey.