Datorii neplătite
Michael descoperă o surpriză la bordul unei ambarcațiuni pe care a recuperat-o de la niște gangsteri jamaicani și o nouă echipă de supraveghere îl îndeamnă pe Michael să pună capăt investigației privind „concedierea” lui.