Des-Ziua Îndrăgostiților
Anul trecut, Pooh și-a inundat prietenii cu felicitări de Ziua Îndrăgostiților încât a cauzat probleme serioase în Pădure. Așa că anul acesta au căzut de acord să desființeze Ziua Îndrăgostiților.
Iepurilă ține o ședință pentru a discuta cum să se evite repetarea evenimentelor de Ziua Îndrăgostiților, când Pooh a trimis atâtea felicitări încât prietenii nu mai știau ce să facă cu ele. Prietenii decid să anuleze Ziua Îndrăgostiților de data aceasta, dar după ce Pooh primește un cadou anonim de Valentine's Day, pornește lanțul din nou. Toate animalele vor acum să-i facă daruri în secret, dar Iepurilă află în final ce se întâmplă.