Omul spectacol
Hugh Jackman, într-un musical îndrăzneț și nemaiîntâlnit - inspirat de ambiția și imaginația lui P. T. Barnum - sărbătorește nașterea showbizului și a viselor îndeplinite.
Un musical original inspirat de viața lui P.T. Barnum, cu Hugh Jackman în rol principal. Barnum a fost un vizionar care s-a ridicat din nimic și a produs „Cel mai grozav spectacol de pe Pământ”, un spectacol și o celebrare a imaginației care depășește realitatea și captivează spectatorii peste tot în lume.