Orașe de hârtie
După ce Quentin (Nat Wolff) și Margo (Cara Delevingne) pleacă într-o aventură nocturnă, Margo dispare. Un emoționant mister de dragoste, de la autorul cărții Sub aceeași stea.
Adaptat după cel mai bine vândut roman al autorului John Green (Sub aceeași stea), Paper Towns este o poveste despre maturitate care se concentrează pe Quentin și pe enigmatica lui vecină Margo, care iubeau atât de mult misterele încât ea a devenit una. După ce l-a luat într-o aventură nocturnă prin orașul lor natal, Margo dispare brusc - lăsând în urmă indicii criptice pe care Quentin să le descifreze. Căutarea îl conduce pe Quentin și pe prietenii săi ageri într-o aventură palpitantă, care este, în egală măsură, hilară și emoționantă. În cele din urmă, pentru a o găsi pe Margo, Quentin trebuie să afle o înțelegere mai profundă a prieteniei adevărate - și a dragostei adevărate.