Orașul Halloween 2: Răzbunarea lui Kalabar
Bunica Aggie le duce pe Marnie și Sophie în orașul Halloween ca să investigheze o serie de apariții ciudate. Se pare că această comunitate vibrantă și-a pierdut magia, iar Aggie descoperă că carte sa cu vrăji a fost furată.
Disney Channel va fermeca strigoi, vrăjitoare și copiii în Orașul Halloween 2: Răzbunarea lui Kalabar. Kimberly J. Brown reia rolul lui Marnie în această continuare fermecătoare a faimosului film Halloween. Bunica Aggie (Reynolds) le duce pe Marnie și Sophie în orașul Halloween ca să investigheze niște apariții ciudate. Când ajung, descoperă că această comunitate vibrantă și-a pierdut magia. Cetățenii, inclusiv garguii, sunt anoști și plictisitori. La scurt timp, Aggie descoperă că cartea sa de vrăji a fost furată, iar cele trei eroine pleacă în căutarea ei. Ele descoperă că un vrăjitor supărat a luat cartea și vrea să transforme pe toată lumea în costumul pe care-l poartă la miezul nopții de Halloween. E o cursă contra cronometru, iar Marnie trebuie să-și folosească abilitățile să învingă tânărul vrăjitor ce amenință să schimbe orașul Halloween pentru vecie.