Out of the Fog
Nisa, sudul Franței, anul 1978. În Ajunul Crăciunului, Annie primește un apel telefonic de la fiica ei care o părăsise cu ani în urmă ca să se alăture unei secte. Cu ajutorul poliției, Annie are la dispoziție doar câteva minute ca să afle unde-i este fiica și s-o salveze de la o sinucidere în masă.