La mâna a doua
Fără știrea lui Cheryl, și în timp ce ea este încă în Florida, Jim profită de ocazie pentru a transforma garajul într-un salon de fumat și donează tot mobilierul și hainele vechi ale copiilor la organizații de caritate. Imediat ce a terminat de descărcat ultimele lucruri ale copiilor, Cheryl îl sună pe Jim cu un anunț special.