Panică
O serie de amenințări ransomware generează o mulțime de urgențe pentru brigada 118, cum ar fi prăbușirea unui elicopter de salvare la un spital și o defecțiune de sistem la un turn de control al traficului aerian. Între timp, Athena trebuie să retrăiască atacul care a traumatizat-o atunci când cazul agentului imobiliar violator în serie ajunge în instanță, Eddie are o problemă de sănătate, iar depresia post-partum a lui Maddie se înrăutățește.