Party Central
Mike și Sulley se întorc la Monsters University pentru un weekend plin de distracție alături de frații lor din fraternitatea Oozma Kappa. Banda organizează prima petrecere, dar nimeni nu vine. Din fericire pentru ei, Mike și Sulley au conceput un plan pentru a se asigura că „Party Central” este cea mai epică petrecere pe care a văzut-o vreodată școala.