Pearl Islands: The Story of Bahrain's Natural Gems
Perlele, cu o istorie încă din vremurile antice, au captivat civilizațiile cu farmecul lor. Bahrain, renumit pentru cele mai frumoase perle din lume, i-a văzut pe mulți înfruntând pericolele Golfului Persic în căutarea acestor comori. Scufundarea liberă pentru perlele greu de găsit i-a adus bogăție Bahrainului, construind o moștenire de lux.