Începe apocalipsa
În timp ce Fred analizează relația ei cu Gunn, Bestia pe care Cordelia a văzut-o într-o viziune se întoarce, declanșând evenimente care îi vor afecta în cele din urmă relația cu Connor.
Angel și ceilalți se pregătesc pentru sosirea iminentă a unei bestii infernale și se străduiesc să împiedice ziua judecății (din nou). Deși venirea creaturii a fost dezvăluită inițial de Cordelia, aceasta nu reușește să scoată din memoria ei șubredă detalii îngrozitoare despre vizitatorul supranatural. Un singur lucru este sigur: demonul va aduce sfârșitul lumii dacă nimeni nu-l va opri. Neavând de ales, Angel se aliază cu Lilah pentru a lupta împotriva amenințării comune. Între timp, Fred și Gunn sunt distrași de un obstacol în relația lor. Cordy și Connor, pe de altă parte, se aliază pentru a vâna ei înșiși amenințarea.