Plaja Adolescenților 2
La câteva luni după întoarcerea acasă din aventura verii, care i-a transportat în filmul despre o petrecere pe plajă, Wet Side Story, din anii 1960, Mack și Brady primesc o vizită surpriză în lumea reală de la noii lor amici de pe coastă. După ce au aflat pe propria lor piele că nu e bine ca lumea reală să se amestece cu cea a filmelor, gașca trebuie să născocească repede un plan pentru a-i trimite pe toți înapoi în filmul lor, înainte de căderea cortinei.
La câteva luni după întoarcerea acasă din aventura verii care i-a transportat în filmul despre o petrecere pe plajă, Wet Side Story, din anii 1960, Mack și Brady primesc o vizită surpriză în lumea reală de la Lela, Tanner și ceilalți noi prieteni surfiști și motocicliști. După ce au aflat pe propria lor piele că nu e bine ca lumea reală să se amestece cu cea a filmelor, Mack, Brady și toată gașca din Wet Side Story trebuie să născocească repede un plan pentru a folosi colierul fermecat al Lelei și a-i trimite pe toți înapoi în lumea filmului lor până nu e prea târziu.