Sistem de susținere a vieții
Într-un episod narat din punctul de vedere al lui Cooper, îl urmărim din momentul concepției până la o ceartă foarte aprinsă cu Charlotte, care pune în pericol și viața tripleților lor.
Într-un episod narat din punctul de vedere al lui Cooper, îl urmărim din momentul concepției până la o ceartă foarte aprinsă cu Charlotte, care pune în pericol și viața tripleților lor. Între timp, Violet oferă alinare unei prietene care a fost sfătuită să-și deconecteze partenerul de la sistemele de susținere a vieții.