Bântuit
Halloween-ul găsește echipa de intervenție rapidă la o misiune de salvare în cimitir, o plimbare bântuită și la o paradă înfricoșătoare de la Hollywood. Între timp, Maddie crede că a primit un apel-„fantomă” de la un excursionist dispărut. Hen se trezește în fața unei situații pe viață și pe moarte cu tatăl care a abandonat-o; Eddie reia legătura cu soția de care se îndepărtase.