Pacientul X
Agenții căută răspunsuri când oameni răpiți de OZN-uri se adună în masă și sunt arși de vii.
După ce un grup de persoane răpite de extratereștri sunt îngropate de vii, agenții descoperă dovezi că evenimentul are legătură cu colonizarea extraterestră.