Prostii în numele sexului
Când încercarea lui Conrad de a o surprinde pe Nic cu o cină elegantă de Ziua Îndrăgostiților eșuează, el dă rezervarea cuiva care ar putea să o folosească cu adevărat. Mina și Devon își distrag atenția de la Ziua Îndrăgostiților încercând să-și dea seama cum vecinul lor aparent sănătos a murit brusc. Între timp, Kit îi dă sfaturi în dragoste unui pacient rănit în timpul sexului, Irving ajunge la o răscruce în relația sa nu atât de secretă cu asistenta Jessica, iar Bell decide să sărbătorească ziua în sala de operație.