Vrăjitoarea Roșie
Wanda Maximoff a trecut prin experiențe remarcabile și traume impresionante. Elizabeth Olsen, producătorii serialului și echipa care a contribuit la povestea Vrăjitoarei Roșii vorbesc despre cum a depășit personajul toate obstacolele. Datorită unui superfan curajos și a unor actori precum Kathryn Hahn și Kat Dennings, acest episod din Puterea M e reprezentarea puterii unei femei care joacă doar după regulile ei.