Războiul stelelor: războiul clonelor.
În timp ce Războiul Clonelor mătură galaxia, Anakin Skywalker și noul său învățător Padawan Ahsoka Tano se cufundă într-o misiune periculoasă de a-l salva pe fiul răpit al lordului crimei Jabba the Hutt.
În timp ce Războiul Clonelor mătură galaxia, Anakin Skywalker și noul său învățător Padawan Ahsoka Tano se cufundă într-o misiune periculoasă de a-l salva pe fiul răpit al lordului crimei Jabba the Hutt. Renegatul Contele Dooku este hotărât să se asigure că eșuează, dar cu asasinul său mortal Asajj Ventress în urmărire, va fi o misiune cu consecințe grave. Conține scene cu tutun.