Regatul de Gheaţă. Sărbători cu Olaf
Olaf pleacă împreună cu Sven într-o misiune în scurtmetrajul ”Regatul de gheață: Crăciun cu Olaf” de la studiourile Walt Disney Animation. E prima sărbătoare de iarnă de când porțile s-au redeschis, iar Anna și Elsa organizează o sărbătoare pentru tot regatul Arendelle. Când locuitorii pleacă neașteptat de devreme pentru a se bucura de obiceiurile lor de Crăciun, surorile își dau seama că nu au tradiții de familie. Așa că Olaf pleacă prin regat pentru a aduce acasă cele mai frumoase tradiții și pentru a salva primul Crăciun pentru prietenele lui.