Mulțimea are puterea
Pe sângeroasele câmpuri de luptă din Botswana, să faci parte dintr-o gașcă te poate ține în viață. Puterea e dată de majoritate, însă victoria este a celor care respectă regulile.
Pe sângeroasele câmpuri de luptă din Botswana, să faci parte dintr-o gașcă e tot ce contează. Puterea e dată de majoritate, însă victoria este a celor care respectă regulile găștii. Modul în care îți câștigi locul în gașcă și modul în care lupți pentru a-l păstra este o chestiune de viață – sau de moarte. Iar atunci când cele mai puternice găști din Africa se înfruntă, numai cei cu adevărat puternici, inteligenți și cu spirit de echipă vor supraviețui.