Situații extreme
În acest ultim episod din „Salvatori pe drumuri înghețate” facem retrospectiva sezonului de salvări și studiem o recuperare în care totul a mers prost. Salvatorii prin tractări, Thord, Bjørn și băieții se adună pentru a depăna amintiri despre acest sezon. Povești de viață și de moarte, ingeniozitate, vreme aspră și povești ciudate cu străini rătăciți în munții înzăpeziți, pe anvelope de vară. Băieții se uită la clipuri în apartamentul lui Olav și retrăiesc momente care ar putea face orice om puternic să plângă, să râdă sau să țipe.