Amintește-ți de mine
O femeie din trecutul lui Cooper vizitează cabinetul; o femeie însărcinată se confruntă cu pierderi severe de memorie după un accident de mașină; Violet și Sheldon se ceartă.
Cooper primește surpriza vieții sale când o femeie din trecutul său ajunge la cabinet; Addison își consultă pacienta, Jodi, care este însărcinată în opt luni și jumătate și suferă de pierderi severe de memorie după un accident de mașină traumatizant; Sheldon și Violet se ceartă când pacientul lor, soțul lui Jodi, Zach, se gândește să-și părăsească soția și să ia copilul cu el.