Robin Hood
Sam ajunge la o înţelegere cu Schäfer, regele afro-german al lumii interlope din Dresda. Yvonne află noi informaţii despre moartea misterioasă a tatălui lui Sam, dar e şocată când Sam îl atacă pe presupusul ucigaş. Alex și grupul său se detașează de Sam deoarece nu sunt de acord cu cerințele lui Schäfer. Sam e de partea lui Schäfer, iar situaţia se agravează rapid.
ALPHA nu are succes. Unii membri ai societăţii nu au resurse financiare pentru a plăti protecţia, iar Sam şi Alex sunt disperaţi. Pentru a atrage clienţi, Sam face o înţelegere cu diavolul, o prietenie ciudată cu un afro-german pe nume Schäfer, regele lumii interlope din Dresda. Yvonne află noi informaţii despre moartea misterioasă a tatălui lui Sam, dar e şocată când acesta îl atacă pe presupusul ucigaş. Alex și grupul său se detașează de Sam deoarece nu sunt de acord cu cerințele lui Schäfer. Sam e de partea lui Schäfer, iar situaţia se agravează rapid. Sam hotărăşte să plece din ţară.