La sudul graniței, partea a doua
Partea a doua - La sfârșitul primei jumătăți a aventurii lui Earl și Randy de a o aduce pe Catalina înapoi în America, oameni înarmați îl răpiseră pe Earl. În timp ce Earl se împrietenește cu Diego, criminalul provocat la modă care îl ia ostatic, Randy întâlnește un cuplu căsătorit care îl folosește pentru a umple un gol din viața lor.
Partea a doua - La sfârșitul primei jumătăți a aventurii lui Earl și Randy de a o aduce pe Catalina înapoi în America, oameni înarmați îl răpiseră pe Earl. În timp ce Earl se împrietenește cu Diego, criminalul provocat la modă care îl ia ostatic, Randy întâlnește un cuplu căsătorit care îl folosește pentru a umple un gol din viața lor. În ciuda obstacolelor pe care le întâmpină, nimic nu-l poate împiedica pe Earl să o șteargă pe Catalina de pe lista lui sau pe Randy să-și recapete dragostea vieții. Între timp, lui Darnell îi este greu să facă față noii atitudini fericite a lui Joy, pe măsură ce vecinii lor devin din ce în ce mai invazivi.