Salvarea lui Grace
Grace și Judd se luptă pentru viețile lor în urma groaznicului accident de mașină, în timp ce retrospective arată cum o tragedie din copilărie l-a făcut pe Judd să o întâlnească pe Grace și cum s-au îndrăgostit în cele din urmă.