Salvatorii în Australia
Pregătiţi-vă pentru o aventură palpitantă şi rapidă în inima Australiei, în filmul animat Disney, Salvatorii în Australia. Pe tărâmurile sălbatice şi imprevizibile ale Australiei, un băiat pe nume Cody leagă o prietenie uimitoare cu un vultur auriu. Dar atunci când un braconier nemilos vrea să prindă vulturul, Cody intervine. Ştiind că nu poate reuşi singur, cere ajutor şi e auzit de cei mai curajoşi şoricei din lume, Bernard şi Bianca. Zburând pe aripile prietenului lor albatros, Wilbur, aceşti agenţi de top sunt gata să pornească în cea mai periculoasă misiune a lor de până acum. Bucuraţi-vă de o aventură animată emoţionantă despre prietenie pe care familia voastră o va adora.