Secrete și minciuni
Acțiunea serialului continuă după trei luni, când Star se întoarce acasă din turneu, iar destinele Alexei și Simonei se clarifică într-un final. Rivalitatea surorilor Carlotta și Cassie continuă, pe măsură ce acestea se confruntă cu consecințele marii greșeli a lui Cassie, iar Christine este prinsă la mijloc.
Acțiunea serialului continuă după trei luni, când Star se întoarce acasă din turneu, iar destinele Alexei și Simonei se clarifică într-un final. Rivalitatea surorilor Carlotta și Cassie continuă, pe măsură ce acestea se confruntă cu consecințele marii greșeli a lui Cassie, iar Christine este prinsă la mijloc. Cu Carlotta într-o situație critică, forța și viitorul Midtown Sound sunt puse la încercare de Mateo Ferrera, iar marele anunț făcut de Star lasă o mulțime de întrebări fără răspuns.